måndag 26 maj 2008

CUPCAKE

servetter från Åhlens
kakburk från panduro

tårtfat från åhlens


cupcake strumpor från Lindex



fick en kommentrar från en anonym som frågade vart jag hittat alla cupcake sakerna jag la ut tidigare i morse... en del på tradera, andra på hemsidor från USA... men googla på Cupcake, välj bilder så kommer du till olika sidor som säljer saker med cupcakes på!

Finns ju även en del saker med cupcakes i butiker här i Sverige oxå... min syster gav tips om att Rusta hade koppar med Cupcakes och Hemtex hade fina handdukar!
Jag kan tipsa om att panduro har tyg, kakburkar som ni ser här ovan, klistermärken och band..

Åhlens har handdukar, tårtfat, servetter mm....


Om någon har nåt tips om fina saker med Cupcakes här i närheten så hojta till!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där tårtfatet tittade jag på idag och ville ha, det fanns en glaskupa till också. Jag tror jag ska överraska mig själv med det nästa gång jag åker till stan!