lördag 19 mars 2011

Vårkänslor

Jag vet att jag inte är den enda som har sprittande vårkänslor i kroppen idag... vilken underbar dag. Termometern står på 7 plusgrader:) Varit ute och lekt i några timmar uppe hos min mamma och pappa.. men nu slappar vi framför teven..
Fick ju ändra kvällens planer.. skulle hem till Elin och Daniel på månadsmiddag egentligen men Elin hade fått magsjuka:(
Så istället ska vi tillbringa lördagskvällen hos Ullis, Erik och Minnah med Maria, Pelle, Moa och Theo. Blir tacos och lite tjöt... kan bli trevligt ändå!!

Ja vad har hänt dom senaste dagarna då? I torsdags åkte jag ju ner till Gbg även fast det inte va skola. Några i klassen till Ahlströms konditori och fikade.. sen gick vi på mässan i Nordstan där det va Skolmästerskap i Bageri.
Igår fredag åkte jag, Tuva,Hugo och min syster Maria till Torp. Kikade i affärer och shoppade lite smått. Fick köpt Tuva en ny fin vårjacka, och t shirt, Hugo fick strumpor, jag fick 2 tshirtar och en tavla och lite mat...

på kvällen kom Benjamin som vi skulle passa och så även Cattis, Marcus pappa Willy och Helen. Åt lite mat, ris med kyckling i rödcurrygryta. Mums... och till dessert hade jag gjort glass au four:)

Natten va inte skojsig alls. Benjamin gnällde och grinade 1 gång i timmen minst. Hua... och kl 05.45 slog han upp sina ögon och ville inte sova mer, och bara 5 minuter efter hörde vi att Hugo vaknat och bara en liten stund efter det vaknade även Tuva.
Benjamin va inte alls nöjd på förmiddagen... matade honom, badade, fick honom att sova men ändå blev han arg och grinade. Marcus lämnade honom innan han åkte och jobba. För han jobbar några timmar idag för dom hade så mycket att göra innan öppningen av nya butiken.

Nu ska jag försöka mig på att få över lite mer bilder från min mobil, får se hur det går... haha, kram

Inga kommentarer: