måndag 21 mars 2011

En riktigt mysdag..

Hej hej!
Ja igår hade vi en riktig mysdag...
Vaknade, åt frukost sedan packade vi väskan och for mot Vbg och vattenpalatset. Där plaskade vi ett par timmar. Hugo tyckte att det va kallt och trivde bäst i bubbelpoolen och ångbastun, men Tuva tyckte det va roligt att åka i tunneln och simma runt!

Badtjejen
Huggis plaskar
Sitter på elefanten
Efter badet åkte vi till Hunneberg och mötte upp Ullis, Erik, Minnah, Maria, Pelle, Moa och Theo. Vi grillade korv och hade det trevligt. Liiite väl kallt blev det när solen gick i moln. Så vi va riktigt frusna när vi begav oss hem.


Ägnade hela eftermiddagen åt att fixa här hemma. Vek tvätt, åt middag och sedan slappade vi i soffan. Sista avsnittet av Solsidan, sådär tyckte jag... funnits många många bättre avsnitt.
Idag måndag är vi lediga. Och jag får verkligen inte nåt gjort här hemma... tvättar alla jackor som luktar hemskt efter all grillrök. Ursh jag klarar verkligen inte av sån lukt... får ont i huvudet.
Har pratat en del i telefon idag, först med Ullis sedan med Annica som blev mamma igår och sen med min egna mamma:)
Barnen busar.. leker, nu tittar dom på Molly Mus på film. Ska nog sätta igång med lite lunch strax.
Åker på NIF gympa sen jag och Tuva. Kul för henne att gå dit dom få gångerna vi får ihop det. Annars tror jag veckan kommer gå riktigt fort som vanligt.
Så här ser veckan ut:

TISDAG skola 6.15-12.30
ONSDAG skola 8.50-18
TORSDAG skola 6.15-12.30 på kvällen ska vi till Junkyard på invigning av den nya butiken
FREDAG skola 8-13, Marcus hämtar Emma och jag måste handla mat inför helgen
LÖRDAG tjejfest hos mig på kvällen
SÖNDAG kalas för mig kl 11.00 för familjen
Nä lunch va det nu... ha en bra dag... KRAM

Inga kommentarer: