torsdag 24 mars 2011

Mår skit...

Stressen hänger över mig hela tiden...
som idag, först gå upp 04.00... skola till 12.30, buss hem. Hämta barnen på dagis och hem. Duscha, lämna barnen hos mamma som är barnvakt ikväll för vi ska på invigningsfest på Junkyard. Nu har jag 5 minuter över i väntan på Marcus... skönt:) Men ja till Junken ikväll. Sen hem sova... upp vid 06 åka till skolan, göra läxan på bussen/tåget, sluta kl 13 buss hem. Storhandla mat. Hem till Marcus och 3 busiga barn. Baka om jag orkar.
Lördag innebär städning, bakning, matlagning mm... och på kvällen är det tjejfest här.
Vaknar antagligen lite bakis.. har ställt om klockan för det är sommartid. kl 11.00 kommer familjen på kalas och då förväntar dom ju sig massa nybakat av mig..

Och ja detta hade jag pallat om inte min kropp hade sagt nej... har fått ont i halsen, ont i öronen, ont i nacken och huvudvärk... bläääääääääääää... vill inte och hinner inte bli sjuk:(

men men, det går inte att sakta ner... bara att öka..

1 kommentar:

Dita sa...

ta hand om dig Malin.....Kram