måndag 7 mars 2011

KONDISBITAR!


En ny dag till ända... och jag kommer avsluta denna dagen tidigt. Eller i alla fall 21.00 för att få några timmars sömn innan klockan ringer vid 04.10 igen...
Vad har jag gjort idag då?
Upp tidigt som sagt... först bil, sedan buss. I skolan hade vi konditorikunskap A, då bakade vi kondisbitar... så som tosca, en med mintchokladkräm, hallonkirsch, apelsinsmörkräm mm...
Efter 6 timmar i bageriet kändes det i kroppen och jag va riktigt trött när jag hämtade barnen på dagis. Men ingen vila här inte. Vi åkte till biblioteket och fördrev en timme i väntan på gympan. Mötte Marcus som tog med Hugo hem så åkte jag och Tuva på NIF. Men jag va inte direkt på topp där heller... trött, huvudvärk, snorig och ont i kroppen..
Vi hörs kanske imorgon, kram på er!

Inga kommentarer: