måndag 14 mars 2011

Måndags mys

Dom har varit så goa denna förmiddagen mina små kottar. Vaknade 06.30... gick upp. Myste framför teven. Åt frukost och sen vid 9 tiden va Hugo trött igen så han fick sova lite. Då passade jag på att duscha och fixa iordning mig.
Har hunnit med en hel del idag. Tvättat 3 maskiner med tvätt. Vikt tvätt. Fixat massa skolaarbeten och onsdagens läxa. Packat min väska.. barnens dagisväska till imorgon. Lagt fram dagiskläder mm..
Åt lite lunch och nu slappar dom framför teven, är drömmarnas trädgård!

Vid 13.3o ska jag lämna Tuva till min mamma och så ska jag och Hugo åka till BVC. Sen när vi är klara där ska jag lämna Hugge på Marcus jobb... tillbaks in till stan igen och parkera bilen på något bra ställe och sen ta tåget till skolan 15.40.
Blir riktigt bra imorgon tror jag. Brukar alltid i Thn runt 15.15 när jag slutar 12.30... när jag tar bussen. Men om jag tar tåget är jag framme redan 13.53, en hel timme tidigare!! Åh då kan jag hämta barnen på dagis... åka hem och greja. Planen (beroende på hur trött jag är) är att jag ska putsa alla fönster.
Men allt kräver ju sitt planerande, för jag kan bara ta tåget hem dom dagarna jag tagit tåget dit för annars har jag ju ingen bil på parkeringen som väntar. Men just dom här dagarna går det ju:)
Nu ska jag fixa det sista innan vi ska klä på oss ytterkläderna och ge oss iväg! Kram på er

Inga kommentarer: