lördag 5 mars 2011

Lördag och sol:)

tulpaner är väl helt underbara

Hugo rymde i förmiddags... ut på altanen barfota, busen!!

Sen somnade han...




Vårkänslor idag, tror inte att jag är ensam om det... va glad man blir när det är så ljust o fint ute. Inte lika glad när all smuts syns inne, och vi ska inte tala om mina smutsiga fönster...
Veckan har som sagt gått super fort... vips så va det fredag igen. Och lika fort kommer ju helgen att gå.
Igår kväll va vi hos Ullis och Erik.. käkade thaimat och tjötade. Tuva sov hos mormor och morfar på natten så vi fick faktiskt lite sovmorgon av Huggisen. Men gud vad kasst jag sovit inatt, vaknade i morse med 38,9 graders feber oxå. Varm o kall om vart annat. Men efter lite frukost, dusch och alvedon blev jag fit for fight igen och feber försvann lika fort som den kom så då tog jag och röjde lite hemma. Dammsög, plockade, dammtorkade mm... Dags att tvätta igen, inget ovanligt!
Va hos mamma och pappa och fikade oxå med Mia, Putte o Melle. Nu lagar Marcus middag, fläskfilegryta blir det.. Mmm.. gott! Mamma och pappa kom precis förbi och hämtade barnen så skulle dom gå ut på en lite promenad.
Jag har så mycket jag vill göra men det blir liksom inte nåt me nåt.
Jag vill: baka, fotografera och scrappa. Får se om jag vill o orkar göra nåt av det imorgon kanske...
Ikväll blir det lugnt.. Melodifestivalen och något gott att smaska på. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Marcus behövde jobba en stund i Brålanda så jag och barnen passar kanske på att åka till Överby och kika i affärer... ja vi får se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill uppriktigt uppskatta George Finance Loan Firm som äntligen hjälpte mig med ett lån efter så mycket stress och frustration. Jag är glad att kunna rekommendera detta legitima och välrenommerade pålitliga låneföretag till alla som är i behov av ett lån att kontakta George Finance Loan Firm via: e-post: (georgefinanceloanfirm@gmail.com eller whatsApp + 1(707)261-3058