måndag 10 januari 2011

Ny vecka...








Hej hallå.... ja gårdagen gick ju bra även fast vi hade 4 barn. Marcus och Erik eldade ju massa skräp. Jag passade på att baka lite medan smågrabbarna sov. Så blev det fika med Ullis o Erik...
Sen kom Angelica o Jonas och hämtade Benjamin, då blev det lite fika till... Sen efter det käkade vi lunch. Och sen va det dags att åka o fika igen hos Ullis tillsammans med Annica. Gött att komma hemifrån lite, och vi det är så roligt för vi har ju samma intressen nu för tiden, att prata bebisar o förlossning!
Idag är det måndag, ny vecka... Emma har åkt till Lysekil igen efter att ha varit här i 10 dagar! Nu blir hon hos mamma i 3 veckor tyvärr eftersom vi är på Gran Canaria när hon egentligen skulle kommit hit. Men men, så får det bli.
Hade tänkt att Tuva skulle gått på dagis mån-ons... men, nä jag ändrade mig. Hörde rykten om magsjuka och nej det vill vi INTE ha nu innan vi åker. Så hon blir hemma för säkerhetsskull... har hon klarat sig från 2 omgångar magsjuka på dagis de senaste 2 månaderna så hade det varit typiskt om hon fick det nu.
Men det är gympa start ikväll, lagom skoj... men jag gör ju det för Tuvas skull. Men vi håller oss hemma idag, ska vika tvätt, packa, städa o fixa...
Imorgon tisdag ska vi nog till Marina och hennes barn tillsammans med Maria och Elin och fika.. om vi hittar dit, haha.
Onsdag ska vi fika hos Marita och Charlie som vi inte träffat sen i juni tror jag det va... herregud vad tiden springer iväg.
Torsdag har jag en tandläkartid, men nja... inte alls sugen på att gå dit. Sen på kvällen bär det av till gbg där vi ska sova hos Cattis och sen på fredag morgon flyger vi till Gran Canaria:)

Inga kommentarer: