lördag 8 januari 2011

LÖRDAG!

God morgon!
Lördag idag... hemma med barnen själv idag med. Börjar gå mig liiiite på nerverna för dom lyssnar inte ett dugg, suck!
Och inte nog med det.. vet ni vad jag ska göra ikväll//natt? Passa lille Benjamin så att hans mamma och pappa kan få sova inatt, speciellt Angelica för hon va helt slut. Men jag tror att det kommer gå bra.. ska bli riktigt roligt faktiskt!

Marcus är i Uddevalla idag hela dagen, hjälper Eriks föräldrar att byta kök. Så jag vette tusan vad jag och barnen ska hitta på... vi har precis ätit frukost och ska snart klä på oss lite. Så ska jag fortsätta tvätta och kanske fixa och ta fram lite saker vi ska packa till resan... inte långt kvar nu, 6 dagar bara:)

lite nytt jag köpte på Tygladan när jag va där häromdagen... en tavla och ett smyckesskrin!

Inga kommentarer: