tisdag 11 januari 2011

Jag stryker...

..... och viker och funderar över vad man egentligen ska ha med sig till värmen? Så jäkla krångligt att åka mitt i smällkalla vintern.
Jag har tagit fram en del, men ser att jag måste komplettera...(stavas det så?) Måste även förbi Lindex eller något imorgon eller torsdag o inhandla några kortärmade t-shirtar till Hugge så han har nåt att ha på sig. Min garderob är inte så rolig den heller, men tror tyvärr inte jag hittar så mycket sommarkläder i butikerna just nu:(

annat man får tänka på när man har barn med sig är ju blöjor, välling, nappar, våtservetter, salvor o gud vet vad! Det är ju helt galet mycket att hålla reda på, så det blir till att skriva en lista så får jag bocka av allt eftersom.

Tuva har lite resfeber tror jag, vi räknar ner nu varje dag... 3 dagar kvar..
Så frågade hon idag ifall hon fick en egen säng på hotellet, annars kunde hon sova på golvet:) men det hade varit bra om hon fick en stol att sitta på när hon åt frukost!! Sötnosen... tror att hon kommer få det riktigt bra...

idag har vi varit o fikat hos Marina med barn... i Höketorpet.. på Gestadvägen runt sikhall nånting. Impad över mig själv att jag hittade dit utan att köra vilse, sen tog vi oss en tur till Mellerud till Ellinor och Ebba. Imorgon ska vi fika igen, hos Marita och Charlie, ska bli skoj att se hur dom bor nu...

Kram å god natt!

Inga kommentarer: