söndag 29 mars 2009

Vill börja med att tacka alla mina underbara vänner och mina syskon för en toppen kväll igår! Var nog den bästa födelsedagen jag haft på flera år, och den bästa tema festen.. eller vad tycker ni?! God mat, drinkar, varma bad, singstar, och bastubadning... kan det bli bättre. Höll på ända in på sena natten, eller väldigt tidig morgon. Vid 3 tiden tog jag och Marcus sista doppen i badtunnan! Alla var på så härligt humör, jag och Ullis stod och skrålade ABBA låtar, det lät så förfärligt så folk stängde dörren, haha! Jag vann över Angelica i Meat Loafs -I´ll do anything for love.. fick 8010p. Gött nöjd! Jag hittade mitt kall här i livet, bartender. Massor med goda drinkar blandades... Cosmopolitan, Sex och the Beach och Frozen Strawberry Daiquiri:) Eller varför inte den egensnickarde vuxen slushpuppie... krossad is, med vodka och lite limestänk! Göttigt!!

Och massor med fina presenter fick jag.. blommor i mängder..både inne och ute, muffinssaker, sällskapsspel, champagne och choklad och presentkort på massor med bra butiker:) Än en gång ni är underbara.. tack tack tack!!
syster yster dricker drinkar
bästa poolarna (fast va marcus ska göra med kniven förstår jag inte)

fullt i badtunnan.. den va poppis

min älskade storebror:)

min honeypie:)

coola tjejer
Malin a´la bartender.. borde man byta jobb?
Nu väntar en dusch och kanske sängen om en stund, märks att man sovit för lite inatt! Imorgon är vi lediga jag och tuva.. har inga direkta planer. Så vi får se vad som händer!!


2 kommentarer:

Melkerfamiljen sa...

Tack för god mat, dryck och en gör kul fest. Det var härligt bada under en stjärnklar himmel och 40 gradigt vatten.
Kram Liza

badtunnaexpert sa...

Vilken skön och avslappnande kväll ni haft. Du är underbar!!!

Gott nytt år!