torsdag 26 mars 2009

STORHANDLAT

Hallo! sitter i soffan och har precis ätit lite snabbmakaroner, och köttbullar. En otrolig smakupplevelse:) haha
Har varit och handlat idag, tog 2,5 timme att hitta allt jag behövde. Sen va jag i o för sig i 4 olika affärer..
Slutnotan bidde 2000:-... för lite mat o dryck. Jaja, men man fyller bara 25 år en gång. Och jag vill ju att mina gäster ska bli mätta och nöjda! Så ni som läser min blogg och ska på min fest... ät inte innan!!
Systembolaget fick finfrämmat av mig idag, inte allt för ofta. Men nu behövde jag inhandla lite som vi inte har hemma i källaren. Har fortfarande sprit kvar sen tysklandsresan i juli..

Tuva sover middag nu, fast mot sin vilja. Va jätte trött, men vägrade. Tillslut så orkade hon inte skrika mer så då somnade hon. När hon vaknar ska hon oxå få lite mat. Annars händer inte så mycket. Vi tvättar lite.

Imorgon är det jobb mellan 12-19.15 för min del sen är jag ledig i hela 4 dagar:) helt underbart!!!

KRAMIZ

Inga kommentarer: