torsdag 5 mars 2009

Mys kväll..

Har en lite myskväll jag och Mackan, mumsar ost och kex. Tjejerna sover:)
Annars är det bra med oss, började dagen med att busa här hemma. Ringde en hel del viktiga samtal! Sen åkte vi till Överby och storhandlade.. ekade i kylskåpet, ovanligt va? Åt lunch på Briggen sen följde Emma med mig till jobbet en timme ungefär medan Marcus, mamma och Tuva åkte till stan och fixade lite saker.
Jobbat och slitit har jag oxå gjort.. börjar bli ordning och reda i butiken nu. Gött med nya fina sommarsaker.. älskar när det förändras till det bättre!
Imorgon blir det jobb igen, sista dagen denna veckan. En kortis dag.. 14-19.15!
Sen har jag hela helgen ledigt med min underbara familj, och vi ska göra så mycket skojiga saker.

Vet att jag varit kass på att uppdatera bilder, men ska försöka ta några kort på bus systrarna imorgon!

Inga kommentarer: