fredag 27 mars 2009

totalt förvirrad

Idag har varit en helt flum dag, har varit tok mycket på jobbet. Vi lanserade Club BR idag vilket gjorde att varje kund tog 5 minuter. Sen är det löning, samt att våran vår katalog släpptes. Jaja, fullt upp. Glömde så sjukt mkt viktiga saker. Fick återföra kvitton, som jag glömde att skriva under. Glömde kassan i lådan när vi slutade.. och det värsta. Kom ut från Maxi efter att ha handlat lite efter jobbet. Och har helt glömt bort vart jag parkerat bilen. Står helt still! Letar och letar... springer fram o tillbaks där på parkeringen med 1 påse och 2 blöjpaket. Tillslut hittade jag den, ganska långt bort från där jag letat. Haha!

Ska sova tidigt ikväll så att jag är smartare imorgon, eller är det åldern som gör sig påmind? 1 år äldre imorgon och nu börjar minnet tryta...

För 2 år sedan va denna dagen väldigt speciell för mig. Det va den dagen jag såg Tuvisen första gången, gjorde ultraljud:) Sen klarade jag även teoriprovet oxå! Samma dag, samma år!

Får se ifall jag hinner blogga imorgon...

Inga kommentarer: