fredag 27 mars 2009

Fy vilket väder..

Blev så fruktansvärt irriterad när vi vaknade förut och jag tittade ut genom fönstret. SNÖ!! Visste att det kunde komma lite, men va fan.. det vräker ner och ligger typ 1 dm redan. Blir till att köra försiktigt sen när man ska till dagis och jobb. Suck!

Annars är det bra, Tuva vaknade vid 7 imorse.. fast hon vaknade i natt o var jätte ledsen. Och somningen igår ska vi inte tala om, jätte arg och ledsen. Jobbigt.
Nu tittar hon på bolibompa, är helt paralyserad när det är barnprogram. Men nåt hon verkligen älskar nu för tiden är Pippi Långstrump! Så den sjunger vi ofta.. här kommer Pippi Långstrump, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa..

Är så fruktansvärt irriterad på en viss människa igen, och ja ni fattar.. Emmas mamma. Nu är hon värre än värst. Och Marcus blir så fruktansvärt arg och ledsen över hennes beteende eftersom det är Emma som blir lidande. Erika är så fruktansvärt egoistisk, som tex igår efter en diskussion i telefon sa hon tillslut. Nä nu kan jag inte prata mer för jag ska lägga MIN dotter. Men stor betoning på MIN. Säger man så när man pratar med barnets pappa? Hur som helst så undanhåller hon information till Emmas astma läkare, och ljuger om massa saker. Så vi har åter igen varit i kontakt med SOC och hoppas på att de kan hjälpa oss. Emmas hälsa/omvårdnad va en av bitarna som vi tog upp när vi gjorde anmälan i höstas. Och det är ju helt sjukt att Erika fortsätter att missköta sig även fast hon har ögonen på sig. Anmälan är dock klar (får besked den 6 april), men de kan ju alltid ta upp den igen om det kommer in nya viktiga uppgifter!
Åh, önskar så att man kunde slippa denna människa. Hon är så fruktansvärt elak!!

Nog om detta deprimerande ämne, nu ska jag och Tuvis duscha sen blir det frukost! Ha en bra dag, trots skitvädret!!!

Inga kommentarer: