onsdag 4 mars 2009

förvirrad

Haha, nu höll jag på att göra bort mig igen. Dessa onsdagar gör mig helt förvirrad.. haha. Jag jobbar varannan onsdag. Och ibland nörjar jag kl 10 ibland kl 11, beroende på ifall det är schema lagt eller extra tid. Jaja, nu i dag börjar jag 11.. men va helt inställd på 10. Som tur var så skulle jag boka om tandläkartiden imorgon och skulle då stryka den i min kalender där jag upptäckte att jag börjar 11. Annars hade dagis undat vad jag höll på med som lämnade 1 timme för tidigt..
Hur som helst, nu hann jag dammsuga och röja undan i köket. Gött, så slipper man det ikväll när man kommer hem.
Marcus hämtar Tuva vid 15.15 idag och så får hon åka med till Lysekil. Finns ingen annan möjlighet. Blir till att muta henne med Teletubbies dvd, banan och annat gott.

Hoppas att ni får en bra onsdag! Kramis

Inga kommentarer: