tisdag 10 mars 2009

Hej hallå!
Ja fy får jag väl säga. Bredvid mig i soffan ligger en krasslig sambo, antingen åt han en dålig kebab till lunch eller så har han nu fått det vi hoppades på att vi INTE skulle behöva få.. magsjuka. Jaja. Bakterierna härjar väl runt här, så man blir väl inte direkt förvånad. Men asså fy jag hatar det. Så länge han inte kräks så är det ju lugnt.. nu ligger han under täcket och fryser. Stackarn!
Idag har jag och mamma varit en sväng i Vänersborg. Handlade tyg på Ladan. Sen har jag varit hos henne, åt lunch och vid 13.30 kom min bror dit och lämnade Melle för han skulle jobba och Liza va på kurs. Lekte lite med Tuva och Melker innan det va dags för mig att åka och jobba. Bara några timmar på eftermiddagen, men spenderade dem genom att bygga om i Bratz hyllan så då gick tiden jätte fort.
Imorgon är vi lediga och ska fika med Angelica, om nu inte magsjukan härjar för fullt här hemma.
Har suttit och kikat på lite bilder nu ikväll, hittade dessa underbara:)

min underbara lilla prinsessa när hon va runt 3-4 veckor gammal.. saknar den tiden.

Inga kommentarer: