tisdag 24 mars 2009

Tisdag och snö :(

trodde att vi lämnade snön bakom oss nu... orkar inte mer! Köpte ju nya vårskor till mig och tjejerna igår oxå ihopp om att kunna vara ute i vårsolen och promenera!

Igår va det full fart på jobbet, packade upp en massa sommar/vår saker så som cyklar, inlines, och sandlådor. Efter jobbet handlade jag lite mat, va ganska tomt i kylskåpet efter sälen resan.
Kom hem och åt smarrig mat som Marcus gjort, nudlar med kyckling i stark rödcurry sås! Gottigt!

Idag är jag och Tuva lediga.. skönt! Ska ta tag i den enorma tvätthögen som bara ligger och väntar på mig i tvättstugan. Sen ska vi nog gå ut en sväng. I eftermiddag har vi blivit bjudna på fika hos min syster yster och Hampus! Tror det blir nybakta bullar.. läste på hennes blogg att hon varit duktig och bakat igår!

Kollade deklarationen igår på nätet oxå.. och jag blev så jävla glad. Har i alla år när jag jobbat på BR... ja i 6 år fått restskatt. Men iår, pga att vi köpt huset så får jag tillbaks nästan 10 000:- fattar ni vad skoj!
Fick ju mer än Marcus oxå, helt otroligt!
Har en liten hemlis oxå.. men ni får allt vänta ett tag till innan jag avslöjar den! Hihi
Ja, det va det.. vi hörs
KRAM

Inga kommentarer: