söndag 1 mars 2009


God morgon, ja igår va det ju biokväll. Började med att äta god mat på Smulan.. Jag åt fisk.. tror det va marulk? Marcus åt filé black and white.. och mjölkchokladpannacotta till dessert:)
Sen satt på spänn i biostolarna i 2,5 timme. Första gången jag ser en film och känner hur det vattnas i munnen för att jag mår illa. Brukar inte vara så kräsmagad.. kanske va maten vi åt ;)
Men, hur som helst en sjukt bra film. Se den!!
Hem och sov.. och trots att vi kunde sova nästan hur länge som helst vaknade Marcus vid 7 och jag vid 8.
Nu ska vi snart äta frulle. Mackan ska köra mig till jobbet vid 11 och sen hämta älsklings Tuva. Som jag faktiskt saknar, träffade ju henne knappt igår och hinner inte se henne förrän ikväll efter jobbet. Men hon hade haft det toppen bra hos moster, så det går ingen nöd på henne.
Puss puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är scrappmässa i GBG till helgen. Ska vi ta en sväng där också?

Anonym sa...

jag glömde skriva att det var från syster mia