torsdag 26 maj 2011

Tiden springer iväg...

Va uppe i sovrummet och vek tvätt.. tänkte att jag skulle gå ner till teven för att titta på Fyra Bröllop, men näpp.. klockan va 19.55... så det va nästan slut. Vart tog den senaste timmen vägen egentligen?
Jag hade ju som plan att vika tvätt, titta på det programmet och sedan göra i ordning mig för sängen.. behöver sova, är hur trött som helst.
Va bara i måndags som jag hann sova efter jobbet. Dom andra dagarna har det varit fullt upp. NÄL med Tuva i tisdags, IKEA och Tårtdecor igår och idag va jag och barnen hos Annica och fikade ihop med Ullis.

Tuva är oxå en tröttis. Somnade i bilen påväg hem från Ica Maxi där vi vart och handlat.. då va klockan tpy 16.15... sov till 17.30 då jag försökte skaka liv i henne och tillslut vaknade hon. Va uppe i ca 5 min innan jag hittade henne i soffan, sovandes igen.. Så jag la henne i sängen istället. Och jag tror att hon kommer sova för kvällen.. Kanske blir en tidigt morgon, men men inte mitt problem.
Åh, va skönt att det är fredag imorgon.. jag kör värsta nedräkningen nu! 4 dagar kvar på praktiken. Sedan är det en efterlängtad ledighet i 5 dagar innan det är dags för skola igen. Men först är det helg.. Mackan åker ju till Tyskland imorgon så jag blir själv hemma. Men det gör ingenting känns det som. Önskar mig sovmorgon på lördag:)

Puss o kram!

Inga kommentarer: