måndag 30 maj 2011

SJUK:(

Just när visdomstanden började bli bättre gick jag istället och drog på mig en dunder förkylning...
Igår på Mors Dag va vi på Olearys och käkade mat med mina föräldrar och syskon. Gottigt värre. Sen på kvällen när vi kom hem började jag få ont i halsen och inatt vaknade jag typ 10 ggr och yrade runt i sängen... och när klockan ringde 03.55 va det bara att gå upp och ringa till praktikplatsen och sjukanmäla mig.
Marcus lämnade barnen på dagis så jag har varit själv hemma hela dagen... har typ legat på soffan och vräkt i mig massa gött.. Men är jag piggare?? Nä inte nåt.. fan värre.. halsen gör jätte ont, kroppen gör ont. Näsan rinner och är tät samtidigt... plus att mina bihålor värken... bläääääääää...
Så jag blir hemma imorgon oxå.

Hampe Mormor och Tuvis


Hugge fick en cool apelsindrink:)

Liza och Melle

Tuva och Melle

Putte och Liza

Min dessert...Mexican Fried Icecream... som va en glasskula som va inrullad i nån sorts kakdeg som smakade kanelbulle, så va den friterad... kola sås på den och så låg allt på ett friterad tortillabröd.. och så grädde till. Gott men mättande!

Inga kommentarer: