onsdag 11 maj 2011

Hinner inte..

Oj vad dålig jag är på att blogga... Men jag skyller på tiden, är ju borta hela förmiddagen. Sen när jag kommer hem är jag trött och sover lite sen umgås jag med familjen och på kvällen blir det tv och sen sova tidigt!!

Onsdag är det, 2 dagar kvar denna veckan.. åh ska bli så skönt med helg igen:) Fast det skulle bli skitväder vilket är tråkigt.. vill ju vara ute och njuta av sol och värme.

Sitter just nu och gäspar och är super trött, men nä det blir inget slappande hemma i soffan ikväll:( nej vi ska till dagis igen, på familje utekväll! Vi ska måla lekstuga, plantera och snickra samt ha lite picknik. Om det inte börjar regna och åska som väderprognosen förutspår.. Ja vi får se. Är inte så jätte sugen på det... Men men, vi åker dit en stund i alla fall.

Och praktiken? Jo det rullar på.. trivs fortfarande inte så jätte bra.. trött på alla surgubbar på bagerier. Fick vara på konditorier från kl 7.30 och framåt idag... åh det är ju tusen gånger roligare och jag får massor med beröm för det jag gör!!

Nu ska jag fixa lite innan vi ska åka. KRAM

Inga kommentarer: