tisdag 3 maj 2011

Hej hopp


Ja då va även denna dagen snart slut. Tuva bråkade inatt vid halv 3 tiden och nja man kan inte säga att jag va direkt nöjd då. Så jag kunde inte riktigt somna om sen...
Men men.. praktik dagen har kännts lite bättre än igår. Fick göra en hel del samma som igår och då gick det ju mycket lättare. Sen sa jag ifrån när ena sur killen bad mig göra en sak. Så jag sa att jag faktiskt bara gjort det en gång tidigare i skolan och att han mer än gärna fick visa mig och även säga till mig om jag gör fel. Och han tog sig faktiskt tid.. visade mig, rättade mig och ja jag lyckades ganska bra må jag säga:)
Va inte så jätte trött när jag slutade 12.15... men hade redan bokat in att jag skulle sova hos min syster en stund.. och ja det va nog ett bra val. Somnade ganska snabbt på hennes soffa med katten som sällskap.
Sov en timme lite drygt, sen åkte jag och hämtade barnen och sen hem. Tuva hade varit lite hängig och sur på dagis och när vi kom hem sov hon i 1 ½ timme.. vi tog tempen sen och ja lite feber va det allt så Mackan får vara hemma imorgon.. suck, han va ju hemma 2 dagar förra veckan med Hugge.. Jaja, jag kommer ju hem runt 12.30 tiden imorgon!!


Va ute på en promenix och sen vattnade vi i mammas och pappas växthus och då passade barnen på att hoppa studsmatta och Hugo skrattade som en tok!


Lagade middag och Hugo åt upp allt, inte förvånad... Tuva åt knappt nåt... inte förvånad där heller. Sen lästa vi saga och sen va det dags för dom att sova. Jag har röjt bort disken. Vikt lite tvätt, nu sitter jag här och tittar på fyra bröllop, sen blir det en varm och go dusch! Vill ju se på DH ikväll men frågan är om man orkar det?

1 kommentar:

Maria sa...

DH är väldigt svårt att prioritera bort!!