onsdag 2 februari 2011

Tjolahopp

Tjolahej tjolahopp så va onsdagen snart slut...
Det är slappning framför teven som gäller ikväll. Hugo va super duper trött och somnade redan 18.00... Tuva sover hos mormor och morfar inatt. Så det är väldigt tyst här hemma!

Idag har barnen varit hemma från dagis. Vi va på Överby en sväng.. handlade mat och så köpte jag nya kängor.. mina andra gick dragkedjan sönder på så här lagom mitt i smällkalla vintern :( mina fina skor.... snyft!

Igår va vi på kalas, Melker fyllde 3 år!! Och det firades med både pizza och smaskig Blixten Mc Queen tårta:)
busunge

En söt 3 åring

Hugo kör bilen Tuva sitter på flaket

Mia, Hampe o Hugge
Oj vad kan det vara i det stora paketet?
en cykel, jippi!!!
Kusinmys
Coola tårta
Annars då? Jo då det händer grejer vettu. Fick för mig att hipp som happ söka till en kurs på Medborgarskolan. Bokföring blir det nu! Och ja jag kom in, och kursen startar nästa fredag som det ser ut nu:)
Känner mig taggad inför att göra något nytt.. fick ju tyvärr inte så bra vibbar från AMS igår.. dom gör inte mycket för dom arbetslösa. Man har inte rätt att gå ut i praktik och man behöver knappt va där alls känns det som. Nu ska jag dit imorgon ändå, frivilligt. Va något seminarium om att hitta jobben som kan vara intressant. Och barnen är ju på dagis så då kan man ju passa på..
Nä nu ska jag ladda upp inför en kväll med matlagningsprogram, skoj!

Inga kommentarer: