söndag 20 februari 2011

Super duper kall söndag...

God morgon på er!
Sov faktiskt helt okej inatt. Hugo vaknade en gång inatt, runt 02 tror jag det va... sen vaknade han kl 06... men då fick han en flaska välling och somnade om bredvid mig i sängen! Mys... men sen 07.20 vaknade busungarna där nere så det va bara att gå upp!
Och vilka är busungarna? Jo Tuva och Melker. Dom sov i Emmas stora säng, mysigt!

Igår va vi i ishallen. Skridskotävlingar... jag skulle väl hjälpa till en del, men det känndes som om dom fixade det ändå. Så jag passade mest barnen... Men Tuva som tyvärr inte glad många timmar på dygnet längre visade sin suraste sida. Så Marcus kom och hämtade henne och Melle så åkte dom hem och lekte. Jag va kvar några timmar till. Sen hem och värma mina frusna tår... fixade lite hemma. Sen kom Ullis, Erik o Minnah hit så gjorde grabbarna hemmagjord pizza. Tittade på Melodifestivalen och bara slappade. Tuva o Melle slocknade redan kl 20.30:)

Idag är det såååå kallt! -19 grader va det när jag steg upp. Melker klagade på att han frös och jag förstår han. Det va inte särsklit varmt o gott inne heller. Men nu ha vi eldat så det är varmt och skönt igen.
Kl 11 är det fika uppe i Rörmaden hos Ullis, Erik o Minnah... sen har vi inga andra planer för dagen faktiskt. Melker ska hem om några timmar.
Vi skulle kanske behöva handla lite mat, eller så gör jag det imorgon.

Inga kommentarer: