lördag 11 april 2009

Glad Påsk


Ja så va det påskafton då.. och härligt väder ska det bli oxå. Upp till 20 grader, inte dåligt om man jämför med förra året då det va snö och iskallt!
Igår va de ju lååång fredag. Och det märktes. Jobbade, och det va segt vill jag lova. Himla glad när klockan blev 5 så att vi kunde stänga. Åkte hem och bytte om sen upp till mamma o pappa, där det blev påskmiddag ihop med grannarna.
Idag blir det jobb, 13-17.15 sen ska vi till min bror, Liza och Melker på middag.
Nä nu ska jag gå ner till tvättstugan och köra igång en maskin med tvätt. Ser ut som tusan här hemma, och det ligger ett lager med sågspån i hela hallen eftersom killarna snickrar på övervåningen. Men det är smällar man får ta om man ska bli klar någon gång! Åh, vad jag längtar tills Tuvas och Emmas rum är klara så jag får inreda dem:)

Inga kommentarer: