tisdag 7 april 2009

God morgon!
Eller ja, kan man säga det när klockan är 11.20? Har ju varit vaken sen 06.30 i alla fall.
Tuva har fortfarande feber idag. Fick ipren vid 8.00 tillsammans med en flaska välling och somnade gott i nästan 2 timmar. Nu är hon på bushumör och har vräkt ur alla leksaker ur leksakslådorna. Så det går lite upp o ner om man säger så!
Min syster och Hampus som har påsklov kommer om en stund och säger hej. Jag ska då passa på att åka en sväng till stan och handla lite mat. Helt sjukt vad tomt det blir i kylskåpet fort. Handlade ju senast i lördags. Men men, bor man med matvrak så blir det lätt så!

Imorgon blir det jobb för min del och då får Marcus va hemma med Tuva. Han kände sig själv lite hängig.

Har bokat in tjejmiddag nu.. med mina underbara jobbarkompisar som jag aldrig träffar nu för tiden eftersom de är mammalediga. Försöker boka fikaträffar, men är alltid något barn som är sjukt!
Men nu smäller det fredag om 2 veckor. Bara vi tjejer utan barn, middag på smulan! Kan det bli bättre! Åh, vad skoj det ska bli.
Nä nu ska jag springa ner i källaren och se ifall jag hittar min låda med påsksaker. Ska plocka lite påskris och ställa på bordet.. ska dock jobba hela påsken, men men.. det får gå nu när jag inte jobbat på så länge!

Inga kommentarer: