lördag 25 april 2009


God förmiddag. Blev inget bloggande igår, för jag hade fullt upp hela dagen. Jobbade först och sen på kvällen va jag, Jennie, Ulrika och Camilla på Butlers och åt mat och tjötade. Fick lite försenade födelsedagspresenter.. ett underbart fint armband och ännu ett cupcakeläppglans av Jennie.. nu har jag tre:) Och en jätte fin sten som det står välkommen på och en lykta jag ska hänga i körsbärsträden av Ulrika!!
Skoj skoj! Va super trött när jag åkte hem, det va väldigt jobbigt att köra bil. Men hem kom jag och sov gott hela natten.. fick till o med lite sovmorgon!
Nu sitter jag här själv, ska åka till jobbet om ca 20 minuter. Marcus och Tuva åkte precis för att hälsa på Erik. Marcus får skippa snickrandet denna helgen för vi har ingen barnvakt, men så blir det ibland. Desto mer får han arbeta nästa helg!
Åh, är verkligen inte sugen på att jobba när det är så fint väder ute. Skulle bli 20 grader.. Jaja, det blir fullt upp på jobbet, vilket gör att tiden förhoppningsvis går fort. Har inget inplanerat ikväll, blir till att slappa tror jag.

Inga kommentarer: