söndag 19 april 2009


Ja, snart är denna veckan slut och en ny vecka är på intågande. En vecka med en hel del att göra. Jobbar måndag, onsdag, fredag, lördag och söndag. Har ju 2 lediga dagar, men har en hel del att göra då med. Tisdag ska jag passa Melle Pelle.. sen ska jag fika med Angelica och Jonas och planera bröllop.
Och på torsdag är det Me and I party hos Jennie:)
Japp så är det..
Sen i helgen blir det full upp på jobbet tror jag. För visst kommer ni och shoppar? Siba fyller 20 år, och det firar nästan alla butiker med 20 % rabatt i hela 4 dagar. Så kom till oss och shoppa!
Ja, helgen har gått fort. För fort.. Igår hämtades tjejerna vid 15 tiden. Efter det gick jag upp till mamma och pappa och tjötade lite med min syster. Sen hem och snygga till sig inför kalset. Var väldigt trevligt!! Hade ordnat en liten överraskning till dem, de fick shaka sina lurviga till Mora Träsks- Honky Tonk!! Såg fin fint ut!
Vaknade vid 9 i morse, va dock väldigt trött. Men efter lite frulle så fick jag fart och åkte till överby för att handla lite med mammsen. Bidde mat och lite fina kläder till Tuva och Emma på Lindex.
Åkte hem och fikade lite, vid 14?!?! tror jag i alla fall, kom Emmisen och Tuvisen hem. De hade haft det toppen bra. Vi var ute resten av eftermiddagen. Grävde lite mer rabatter och fixade. Fick fika besök av Ulrika, Mikael och Emelie.. som kom med prinsesstårta. Smarrigt!
De inspekterade lekstugan där uppe på toppen.
De åkte hem och tjejerna åkte in i duschen.. trots att de badade hos Alfred och Ellinor i morse så hade de sand från sandlådan typ överallt. Tuva blev jätte trött och somnade direkt efter duschen. Medan vi andra grillade lite kött och åt smarrig middag framför teven.
Nu sover båda två.. gottigt! Jag ska snart ta mig en varm dusch, har eldat för då blir det så där härligt varmt så man kan stå jätte länge och njuta! Ja imorgon är det som sagt jobb, fast en skön dag 12-19.15!! Skönt med sovmorgon! Inte för att vi sover länge.. men man slipper stressa.
Nä duschen va det nu.. ha de så bra. KRAM

Inga kommentarer: