tisdag 28 april 2009

Bloggtorka och bröllopsplanering...

Hej hopp i blåbärsskogen! Har inte skrivit på ett par dagar för jag har varken haft ork eller tid! Helgen gick fort.. jobbade hela dagarna och sov på kvällarna typ. Hann med att grilla på både lördag och söndag, gott! Igår var vi lediga jag och Tuva, underbart.. det firade vi med lite sovmorgon sen sov vi även middag ihop på förmiddagen. Välbehövligt. Är toktrött hela tiden.. skulle kunna sova ståendes!
Var uppe en sväng hos mormor och fikade igår, sen på kvällen åkte jag till Vbg till Angelica och Jonas och planerade bröllopet tillsammans med toastmastern Martin! Inbjudningarna skickas ut nu i veckan, sen kommer telefonen antagligen gå varma hos oss då det är till mig och Martin man ska ringa och berätta om man kommer eller inte! Är mycket annat som ska fixas oxå, om jag ska hålla tal..??! har inte bestämt mig, sen är det möhippa och allt små fix! Nästa onsdag åker vi till Uddevalla där bröllopet ska äga rum, spännande att se hur det ser ut!

Nä, om ca 7 minuter åker lilla bilen till hjärtum, då ska jag lämna bustuva på dagis och sen far jag själv till jobbet där jag ska vara mellan 10-19.15 idag, lagom skoj om man säger så!
Ha de bra så hörs vi nog ikväll!!

Inga kommentarer: