tisdag 11 november 2008


min busfia klättar på allt...
GOD MORGON!
Fast jag är trött. Konstigt det där.. nu när Tuva somnar själv på kvällarna kan hon vakna 3-4 ggr på natten och gråta så att man får gå upp och säga till henne att hon ska sova för att det är natt. I morse vid 05 någongång så skrek hon massor.. funkade ingenting. Och Marcus vill inte att vi ska lägga henne mellan oss så, då hon kommer att förstå att om man skriker får man sova med mamma och pappa. Istället gick de upp och slappade i soffan och tittade på tv. Snäll så att jag fick sova lite mer.. till 06.30 i alla fall! Nu kör vi de vanliga morgonrutinerna.. först teletubbies, sen Thomas Tåget, efter det postis per.. sedan Rix Morron Zoo och då är det frukost time!
Idag blir en annorlunda dag. Lämnar Tuva hos mormor vid 08.45 ungefär för hon ska passa Tuvisen tills hon ska till dagis, så att jag kan åka och fika med gott samvete. Tuva går mellan 10.45-16.30 idag! Jag ska fika med Jennie, Camilla och Ulrika.. o deras små såklart! Börjar jobba 11.30 idag!
Har så svårt att få ihop det med fika.. har jobbat i 7 veckor nu. Vilket betyder att det va ca 8 veckor sedan jag såg dem allihopa på samma gång.. pratar med dem då o då i telefon samt att de kikar in på jobbet emellanåt.
Jaja..
Förkylningen är bättre, förutom att jag nu är tät i näsan en stund och snorar massor bara lite senare. Får bli te till frukost så blir det nog bra!
Puss och kram vi ses kanske på stan!!

Inga kommentarer: