lördag 1 november 2008

Hej där.. orkade inte skriva igår!
Så då får jag skriva extra mycket idag istället...
Igår ja, fikade en sväng innan jag åkte till jobbet. Där va det kaos.. så jäkla mkt folk. Sålde för sjukt mycket jämfört med samma dag förra året. Folk va som tokiga och köpte massor med Halloween saker. Efter jobbet åkte jag hem, men då va de andra inte hemma. De va på Överby. Men kom efter en stund, de hade handlat revbensspjäll som vi mumsade i oss med bakpotatis och sallad! Gott!
Va jätte trött och gick och la mig vid 22.

Idag vaknade vi vid 8 tiden.. åt frukost och har plockat undan lite här hemma. Något jag gör varje dag, förstår inte varför det behöver bli jordbävning varje dag för att man har 2 busiga barn. Tvättar gör jag oxå! Det börjar bli ont om rena strumpor i lådan.
Just nu sitter jag och lyssnar på Tuva som skriker, hon är jätte trött men vill inte sova. Men det vill jag att hon gör. För när hon vaknat igen så ska vi gå till skogen på utflykt.. ha med oss varm choklad, mackor och bullar. Sen ikväll ska vi åka till kyrkogården och tända ljus på min farfar och min mormors grav. Och efter det ska vi bowla och käka mat med mina föräldrar och syskon!

Inga kommentarer: