fredag 7 november 2008

God morgon! I natt fick vi sova bättre.. fast hon vaknar ju titt som tätt och är ledsen så att man får gå upp och ge henne nappen. Men hon har sovit i sin egen säng hela natten. Toppen! Vaknade 06.15 när Marcus gick upp. Skoj värre.. men men. Själv har jag ont i halsen.. och börjar bli snorig. Skönt att jag har ledig helg!
Idag lämnar jag Tuvis 9.15 på dagis.. sen hämtar Tuvas moster Maria och kusin Hampus henne vid 14! Tror att hon kommer tycka att det är jätte skoj att de kommer!!

Jobbar 10-18.15 idag, har en hel del att fixa på jobbet idag. Katalogen kommer ut, så då måste vi fixa massor med prisändringar! Ska köpa farsdags present till min pappa och till Marcus från tjejerna!

Nån som har något tips på vad jag ska göra för efterrätt imorgon när vi får besök? Jag har idé torka!

Inga kommentarer: