lördag 8 november 2008

Hej allihopa...
vem ni nu är? lämna lite fler kommentarer.. blir så glad då!

Ja, då ska man skriva lite intressanta saker oxå.. Lördag idag, har varit och handlat mat me Tuva och min syster. Ekade i kylskåpet.. blir ju inte så att man handlar på veckodagarna när man jobbar! Men lite mat blev det idag i alla fall. Klockan 18 kommer Ullis och Erik hit på middag, då ska vi bjuda på smaskig mat..:)

Nå, finns kanske några här som är nyfikna på hur det gick på mötet med chefen i går. Som jag anade så blev jag uppsagd från min tjänst som säljare i butiken i stan. Har dock 3 månaders uppsägningstid, så jag är i stan tills vi packat ihop allt den 15 januari. Sedan jobbar jag på Överby till 5 februari. Efter det är jag arbetslös. OM INTE!!! Jo, det beror ju på ifall Jennie och Camilla kommer tillbaks snart.. om de fortfarande ska vara föräldralediga så får jag något av deras vikariat. Men det blir en osäker framtid ett tag. Men men, finns inte så mkt att göra åt det.

nä nu ska jag skala potatis.. seeya!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tråkigt att höra med jobbet...
Men det löser sig säkert!
Ha en härlig helg!
Kram Anna!