söndag 23 november 2008

Hej halloj!

Söndag kväll här.. sitter och redigerar kort som jag ska beställa. Nå vad har hänt sen sist? Åkte som sagt till Gbg igår till Carolisen.. bakade marsipanfigurer och drack vin. Mumsade tacos.. gott! Riktigt trevlig kväll. De andra skulle gå ut medan jag och Emelie åkte hem. Va lite seg i morse när Tuva vaknade.. Slappade på förmiddagen, städade och vek tvätt. Vid 12 kom mamma, pappa och Maria hit och fikade. Sen gick jag, Maria och Tuva ut en sväng. Hälsade på våran farmor som mutade Tuvisen med godis som vanligt..hihi
Åt middag hos mamma och pappa idag. Tuva verkade lite varm så jag tog tempen som visade 38,3.. så när vi kom hem fick hon hostmedicin, ipren, nässpray och flaska välling sen somnade hon. Vi får avakta och se vad som händer imorgon med febern..
Ska ombesikta bilen imorgon oxå.. spännande. Fast denna gången kommer den gå igenom är ju bara dragkroken som ska gås igenom.
Tuva klär ut sig till prinsessa:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT LITEN TUVA...

Anonym sa...

Glömde skriva att det var jag , Anna:)