tisdag 4 november 2008



God morgon... lilla trulsan Tuva vaknade kl 04.30 imorse, lagom skoj! Ska se om hon inte vill sova en stund innan dagis så att hon orkar med! Själv vaknade jag med ont i halsen.. inte skoj alls. Jag som stod och skröt på jobbet igår att jag inte varit sjuk på ganska länge.. mot vad jag brukar alltså! Är Tuva, Marcus och Emma som är krassliga hela tiden känns det som.
Visst är det söta bilder här ovan.. en nyvaken Tuva med lite sovruffs! Nu sitter hon i sin fåtölj och kramas med dockan. Hon börjar tycka att det är riktigt skoj att leka med dockor, pussar dem och klär av dem kläderna. Så får jag ta på dem igen!
Tråkigt väder är det idag oxå.. mulet och regningt ser det ut som. Nä om man skulle få Tuva att sova lite så kan jag göra iordning mig sen. Åker hemifrån 10.15 idag..

Puss o kram

Inga kommentarer: