måndag 3 november 2008

Hallå Hallå!
Trött som en ko är jag efter många timmar på jobbet. Men det har gått bra, har inte varit så mkt kunder, men mycket små saker att fixa och greja med! Åt god lunch med Marcus på Oden oxå! När jag kom hem sov redan Tuvisen.. så henne får jag mysa med till imorgon!

Imorgon ska jag lämna henne 10.30 på dagis, sen ska jag åka och besikta bilen och sen jobba!

Mackan lämnade Emma imorse. Det gick väl bra förutom att hon förvandlas till ett jäkla odjur så fort hon kommer hem till sin mamma. Konstigt att se att hon kan ha 2 personligheter. Skriker och gråter för minsta lilla, om hon inte får sin vilja igenom. Och hennes mamma som hon har lindat runt sitt finger gör precis som lilla Emma vill. Sjukt!! Åh, blir så arg! Har haft en jätte mysig helg med henne..inget gnäll och inga tårar överhuvudtaget! Nästa gång hon kommer åker vi till Uppsala på lite semester!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer. Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann den insamling jag startade för Madde.

Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.

http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html

Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.

Peter PC Carlsson
http://enbart.blogg.se