söndag 12 oktober 2008

Visst är busungen söt! Klättrat upp på sitt lilla bord och lägger sig. Tok!!
Idag har vi???? Jo, gick ut vid 8.30 och bar in trädgårdsmöblerna i förrådet. Gött nu är det gjort!
Sen åkte Marcus till sitt hus i Brålanda, Tuva somnade och då passade jag på att färga håret. Sen åkte jag och tuva på söndags shopping. Först blev det Willys och sedan Maxi.. köper alla basvaror på Willys, och kött/korv/pålägg/ kyckling mm på Maxi! Blir lite skillnad i plånboken om man planerar sina inköp!

Efter det tog vi en tur till Ishallen och kikade på Hampus när han tränade hockey sen åkte vi hem och då sov tuva en stund till. Gick upp till mamma och pappa och sa hej. Har inte varit där på 2 veckor.. helt sjukt! Innan har jag varit där 1 gång per dag.. Jaja, livet ändrar sig när man börjar jobba!
Blev bjudna på tacos, gott! Och så slängde jag ihop en smarrig kladdkaka.
Gick hem och efter lite bråk somnade Tuva tillslut, då tog jag tag i att vika tvätten.. Skönt! Fast har 3 maskiner kvar att tvätta!
Får se ifall jag hinner det imorgon innan jobbet. Hade varit skönt.

Imorgon ska Tuva till tandläkaren i Lilla Edet kl 08.40.... ursh då måste vi upp tidigt, vi som egentligen kunde ta en slappar morgon! Men men, bäst att få det gjort. Lämnar henne på dagis efter det.. runt 9.30 kanske.. sen åker jag hem en stund och sen till jobbet. Jobbar mellan 12-18.15!

Denna veckan lär gå fort.. jobbar mån,tis, ons, fre och lördag.. Torsdag som är min lediga dag blir ingen vilodag. Ska till NÄL med Tuva 8.10 på återbesök för hennes öroninflammation hon hade i somras! Och söndag fyller Emmisen 4 år, så då ska vi ha kalas!
Slog in hennes presenter förut! Hoppas att hon tycker om dem.
Nä om man skulle ta och sova snart, så man orkar med en ny vecka av arbete! Är i och för sig skoj att vara tillbaka. Men va inte beredd på att det skulle va så slitsamt. Är helt slut i kroppen. Men men, tar väl ett tag innan man vänjer sig...

Inga kommentarer: