fredag 24 oktober 2008




GRATTIS KRAMAR VILL JAG GE MIN UNDERBARA STORASYSTER MARIA PÅ 31 ÅRS DAGEN!
Hoppas att du får en bra födelsedag, imorgon kommer vi med paket och mumsar god frukost!
Fredag... härliga fredag! Löning fredag för många, så det blir nog mycket folk i affären. Dessutom ska vi var utklädda.. hihi, halloween nästa helg! Och för att sälja massor me tuffa dräkter måste vi ju få lite stämning!!
Marcus är hemma med Tuvisen som fortfarande är krasslig. Hoppas på att det ger med sig någon gång så att hon kan få gå till dagis nästa vecka!
Igår hade vi möte som sagt, fick julschemat.. åh, puh säger jag bara! Det blir hektiskt! Skönt att man är ledig julveckan så att man har något att se fram emot!
nä nu måste jag äta frukost och sedan duscha! kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, snälla lillasyster.
Jag tror på en bra dag!!!
Kram