tisdag 28 oktober 2008


Första mor dotter bilden... tagen 13 september 2007... lite tjock va jag då!! (vägde nog sisådär 65 kg eller något, hade en matchvikt på 75 när jag kom in på förlossningen! Haha.. och nu är man nere i 50 kg igen! Sjukt vad kroppen kan återhämta sig!)



Jupp.. tisdag va det här.. en härlig tisdag morgon, som Roger på Rix morron zoo alltid säger! Tuva har sovit gott hela natten, vaknade vid 05.30 och hostade, men fick lite hostmedicin och nässpray och sov då vidare tills pappsens väckarklocka ringde.
Försökte få i henne lite frukost, men hon va jätte ledsen och grinig så jag satte mig med henne och då somnade hon. Kändes lite varm så jag tog tempen men ingen feber. Det är ju skönt!
Nå vad händer idag?
Lämnar Tuva på dagis 10.45, sen åker jag till jobbet.. jobbar 11.30-18.15, efter det ska jag fika med Annica och Ullis på något café! Skoj, eftersom det va länge sen jag träffade dem nu!

Inga kommentarer: