torsdag 16 oktober 2008

Nu går hon alldeles själv våran prinsessa. Bara sådär så reste hon sig och knallade iväg.. visst hon har gått massor innan, men det har varit när vi lockat henne. Men idag så va nog dagen då hon kom på att det går fortare att gå än att krypa! Och hon är överlycklig och skiner som en sol!
Skoj!! Är väldigt glad över att det hände hemma med tanke på att hon är på dagis ganska mycket nu.

Ska snart sova.. fick ju inte sova så mycket inatt.. 4 personer i en dubbelsäng är inget skoj alls. Men vad gör man inte för sina sjuka barn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir så lycklig när man ser sitt barn tar sina första egna steg.=) När min stora gick sina första egna steg så satt jag på toa o min syster ropar till mig att han går!! o där sitter jag på toa ha ha....men de e så roligt ändå...kram jessica

Anonym sa...

Vad skoj, lilltösen börjar bli stor.

Det går jättebra med Orvar. Han bossar rejält över Mio men han är ju iofs en mes.

Kram Angelica

Anonym sa...

Gud så skoj! William han går inte så mycket alls.. bara några enstaka steg! =) Får ses o ta en fika snart tycker jag! kram marie