fredag 3 oktober 2008


Ja må hon leva, ja må hon leva... Grattis Sara på 25 års dagen. Hoppas att du får en bra födelsedag!
Och idag firar jag och Marcus 4 år.. egentligen var det 4 år i februari, men då vi hade ett uppehåll under den sommaren på 4 månader så räknar vi från den 3 oktober 2004... alltså 16 dagar innan Emmisen föddes. Jäklar vad katastrofalt mitt liv var då. Ursh, orkar inte ens tänka på det...
Men men, hela 4 år har vi hållt ihop nu.. har 1½ barn, hus och är förlovade.. det trodde jag aldrig! Love you honeypie.
Annars då? Jo tack.. som en hårt arbetande småbarns mamma sitter jag här i soffan med min familj och bara glassar.. åker till jobbet om en timme. Då åker Marcus och tjejerna till hans mamma och äter lunch, sen skulle de till Överby och kl 16 ska de till BVC så Tuvis kan få sin vaccination. För nu är hon inte sjuk längre.
Ikväll ska vi äta pizza!!

Inga kommentarer: