tisdag 14 oktober 2008

TISDAG va det här.. en härlig hösttisdag med sol och allt. Trist att man ska stänga in sig på jobbet resten av dagen. Jaja! Fick en lyx förmiddag igår. Lämnade Tuva på dagis vid 09.20, efter tandläkaren och så åkte jag inte till jobbet förrän 11.30! Idag skulle min mamma till Uddevalla så då tog hon med Tuva till dagis, så jag kan greja lite hemma innan det är dags att fara till jobbet. Och idag har jag faktiskt haft lite ork, torkade av hyllor, dammsög och plockade undan! Riktigt bra, för jag orkar ingenting efter jobbet. Sen är det ju alltid bra tv program så då blir man fast framför teven istället!

Börjar jobba 11.30 idag, så jag ska snart åka för jag måste tanka bilen innan oxå! Imorgon är det en låång dag, 8-18.15 och varor! Men skönt då vi har en ledig torsdag ihop alla i familjen!

Inga kommentarer: