onsdag 29 oktober 2008

konstig onsdag det blev då. Lämnade Tuva på dagis 7.30 och åkte till jobbet.. varorna kom vid 9 tiden.. och höll på att packa upp som bäst när dagis ringde och sa att Tuva va sjuk. Så jag fick ringt mamma som åkte och hämtade henne och hade henne till 15.30. Fick efter några telefonsamtal tillslut tag i en tjej som kunde hoppa in och jobba för mig.
Tuva är väldigt hostig och snuvig, och trött.. sov när vi kom hem och vaknade vid 19.30 tiden. Försökte få i henne lite att äta, men det vill hon inte. Fick i henne hostmedicin och ipren i alla fall.
Jaja.. så är det att ha små barn. Aldrig som man tänkt sig!
Är ledig imorgon som tur är.. och Marcus är ledig på fredag så det behöver inte bli fler VAB dagar denna veckan. Har inget inplanerat i helgen heller, vilket är skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

godmorgon....jobbigt det är med tänderna för Tuva=(....skönt när det är över sen....Men när de smår börjar på dagis så blir det lätt sjuka i början....Kommer ihåg när Arvid började....det hela slutade med att jag var hemma totalt 6v den hösten....men då hade han såna bekymmer med magen för han tålde inte "ren" mjölk och sin nya välling...var på näl en gång i veckan kändes det som.....men mjölk i mat o bak funkar kanon. Hoppas ni får en bra dag. kram kram Jessica(ändrade min layout lite på min blogg, det blev rosa....hi hi.....på ullared var jag bara tvungen att köpa ett eget örngott till mig med Hello Kitty loga, Andreas bara skrattade, då vet han vilken kudde som är min ha ha)