lördag 11 oktober 2008

Tuva med kattrivmärken i ansiktet

Jag har fått ett nytt tangentbord till min bärbara dator av min underbara älskling! Har nog gnällt en hel del den senaste tiden och tjatat om att jag vill ha en ny dator.. 3 tangenter som varit borta samt en strömsladd som glappar och ett batteri som ej funkar! Men 1 av 3 önskemål är uppfyllda och jag är hur nöjd som helst!
Idag slappade jag och Tuvisen på morgonen.. tog en skön dusch ihop! Sen somnade hon gott... åkte till stan vid 12 tiden. Mötte Angelica och strosade lite på marknaden, sen letade vi som tokar efter ett café med lediga bord.. svårt! Tillslut blev det uppe på Odén. Köpte ett par skor och en klänning till Tuva..

Körde hem Angelica sen åkte jag och Tuva till Marcus mamma. Marcus kom oxå dit lite senare. Fikade och tjötade! Trevligt!
Fast Tuva var trött så vi åkte hem vid 17.30.. hon somnade efter 1 minut i bilen ungefär.. och har sovit sen dess. Försökte väcka henna vid 18.30 tiden men det ville hon inte. Hoppas på att hon sover hela natten...

Inga kommentarer: