fredag 10 oktober 2008

GOD AFTON BLOGGEN!

Förlåt för att jag inte orkade blogga igår.. men gick och la mig vid 21.15 för Tuva vaknade till då och vägrade somna om. Så det var lika bra att gå och lägga sig med henne. Fast hon somnade dock inte helt förrän runt 00 tiden.. då va jag trött!
Idag har det varit en dag med fullspäckat schema. Lämnade Tuva hos Maria vid 07.30 sen åkte jag till tandläkaren och lagade ett hål. Sen till jobbet sisådär 1 timme och 15 min för tidigt. Men satte igång att dammsuga eftersom jag väntade på att VC ( har en tok svullet vänster öra) skulle ringa och de gjorde de. Fick en tid 10.30... träffade läkaren som skrev ut penicillin och en salva.. har inte örat blivit bättre på måndag måste jag dit igen..

Jaja. Sen jobba jag till 13.45 då jag gick och åt lunch med Maria och Tuvisen..
Hämtade henne efter jobbet och åkte hem. Gjorde välling och hon somnade nästan direkt.

Tittar på tv nu, har precis mumsat i oss chokladpudding! Gott!!
Imorgon ska jag till stan, det är höstmarknad sen ska vi till Marcus mamma på fika eftersom hon fyllde år i måndags!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: