tisdag 20 januari 2009

Toppen dag!

Ja idag har varit en riktig toppen dag. Började med att åka till Jennie vid 12. Där bjöds vi på fika tillsammans med Ulrika och Emelie. Tjejerna lekte ihop, kanske inte helt överens men ändå skoj för dem att träffas då det va ett tag sedan nu! Följde med Jennie och Molly till Elliots dagis för att hämta honom. Sen bjöds vi på middag, lyxigt värre!
Vid 16 åkte vi till Stigsberget för att fika lite till. Denna gången med Ullis och Annica. Tuva smaskade kanelbullar och kladdkaka.. åkte hem vid 18 då Tuva började bli väldigt trött. Hon somnade ganska fort i bilen, även fast Teletubbies va på dvdspelaren.
Så jag vill tacka mina underbara tjejkompisar. Känner att det precis va det här jag behövde idag. Fika och få prata av mig lite. Har varit ganska mycket ett tag! Får göra om det snart igen:)

Imorgon blir det jobb.. 10-19.15... wow hur ska jag klara det? bara att bita ihop, får hoppas att det är en del kunder då barnbidraget kom idag! Då går dagen fort.. Mackan åker till Lysekil och hämtar Emma. Och mormor hämtar Tuvisen på dagis.
Imorgon kommer domen från tingsrätten oxå.. spännande.. håll alla tummar ni har!! snälla...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej....tack för kramarna det värmer....tänk att några ord kan betyda så mycket....hoppas det går bra för er med Emma o allt som hör till...håller verkligen tummarna för er när det gäller henne.Kram Jessica