lördag 10 januari 2009

Hej hallå! Nu äntligen mår jag bra igen.. det va ju tur för det är sjukt jobbigt att vara sjuk!
Nå, vad har hänt hemma hos oss idag? Min mamma och pappa fick ett ryck och putsade mina fönster, man tackar man tackar!! Jag rensade ur kylskåpen och sen åkte jag till Överby och handlade ny mat.. bidde dyrt det. Jaja, men vad ska man göra? Kikade in på Lindex och "råkade" köpa en body, kjol och munkjacka till Tuvisen! Så söta! Lovar att lägga upp bild snart.
Sen åkte jag hem, och där hemma va Ante och hälsade på! Tuva va så härlig mot honom.. gick till honom och grinade lite, upp med armarna och så fort han tagit upp henne och satt henne i sitt knä blev hon glad igen. Skoj att hon tycker om honom.. Emma är ju liksom 4 år, men är fortfarande reserverad för alla Marcus bröder. Väldigt synd tycker jag!
Efter att Ante åkt hem blev det till att städa lite till hemma... GE MIG EN FÄRIDG RENOVERAD ÖVERVÅNING NU!!!! eller åtminstonde 10 garderober, vi får inte plats längre. Det är saker överallt. Men vad kan man begära när vi är 4 personer på 2 rum och kök!

Nya chefen ute på BR på Överby ringde och frågade om jag ville hjälpa till på inventeringen på tisdag och det vill jag ju gärna! Börjar jobba där på torsdag, spännande! Ska jobba helgen som kommer...:)

Ja, det va väl allt ifrån mig just nu.. Ska vara lite social med min familj... PUSS!!

Inga kommentarer: