fredag 23 januari 2009

Hej, ja hur ska man börja? Det kunde varit bättre.. Tuva är arg och mammig och kräks, jag har ont i halsen och är trött..
Idag har vi gjort ingenting helt enkelt. Jagat runt på en busig Tuva som förstör allt för sin syster. Försökt få henne att sova.. vilket skedde under stora protester. Ja, jag är helt slut nu. Och det enda som hörs är mamma, mamma mamma.... kul att man är omtyckt, men men....

Imorgon är en ny dag, marcus ska bygga. Vad jag och tjejerna ska göra vet jag inte faktiskt. Svårt att muta dem med teletubbies mer gånger. Blir till att gå ut en sväng, så Emma i all fall får leka av sig lite ute.

Ja snart ska jag laga middag. Funderar på att göra en smarrig efterrätt som lite tröst till mig själv för att allt är så jobbigt. Några förslag?
Sorry att uppdateringen av nya bilder är usel.. jag vet. Orkar inte ens ta kort längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas ni snart mår bättre...
Kram Anna