söndag 11 januari 2009

Hej där mina vänner! Söndagen är påväg mot sitt slut, visserligen några timmar kvar, men inte så många vakna timmar kvar för mig. Ska nog sova tidigt. Sov uselt inatt..
Nå, vad har vi gjort idag? Njutit av en ledig dag.. städat klart här hemma. Mackan, Emma och Tuva tog en promenix i regnet så att Tuva fick sova lite.. gott att kunna sova ute nu när det inte är så kallt!
Imorgon är det måndag. Planen var att Tuva skulle till dagis, men icke. Av tidigare erfarenhet vet jag att de inte vill ha dit en snorig och hostig Tuvis. Så hon får vara hemma tills hon i alla fall ätit klart penicillinkuren.. håller tummarna för att hon kan gå på tisdag. Men man vet ju aldrig. Grejen imorgon är ju den att jag måste jobba och Mackan åker till Lysekil för att lämna Emma kl 9.00 imorgon. Inte så skoj för Tuva att gå upp kl 7 och sitta i bilen i 3 timmar.. så istället får hon följa med mig till jobbet. Klockan 11 ska vi möta upp Mackan för vi ska till advokaten även då får hon följa med.. sen efter det får Marcus åka hem med henne. Hoppas på att jag inte jobbar allt för länge. Så jag tänkte snart ladda dvd spelaren så att hon kan kolla på Teletubbies när jag jobbar, även packa ner lite mutor som kex,banan, och leksaker.. får hoppas att hon håller sig lugn! Men det tror jag inte, Tuva är ett riktigt litet yrväder! Busunge!!

Inga kommentarer: